לוגו פציאליס, בלס פלסי ושיתוקי פנים - אתר המידע למתמודדי שיתוק פנים

המרפאה של ד"ר יותם שקדי



הכירו את ד"ר יותם שקדי, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון. יותם התמחה באף אוזן גרון-ניתוחי ראש צוואר בבלינסון. לאחר מכן המשיך להתמחות בגידולי ראש צוואר ושחזורים מיקרווסרולרים בקנדה. לאחרונה חזר לארץ לאחר השתלמות בשחזורי עצב הפנים באוסטריה. ד"ר שקדי מנהל כיום מרפאה חדשה לפציאליס בבית חולים רמב"ם, חיפה. במרפאה הם נותנים מענה מקיף בכל הקשור לבעיות עצב הפנים: החל משלב האבחון וטיפול תרופתי ועד פיזיותרפיה, בוטוקס לסינקינזיס וטיפולים ניתוחיים. לדעתנו יש פה בשורה חדשה ומרעננת לציבור החולים בפציאליס: מרפאה אחת שהיא one stop shop שגם יודעת ללוות את המאובחנים החדשים, אבל גם יודעת להמשיך את הטיפול והליווי של כאלה עם החלמה חלקית וסיבוכים כרוניים למינהם.אז בין אם אובחנתם לאחרונה ואתם רוצים להגיע לביקורת והמשך מעקב ובין אם אתם מתמודדים ותיקים, אנחנו ממליצים לפנות למרפאה של ד"ר שקדי.

מייל ישיר ליצירת קשר עם ד"ר יותם שקדי: [email protected]

עובדות נוספות:
1. אם לא קיבלתם אנטי ויראלי (בנוסף לסטירואידים) תוך 72 שעות מרגע האבחון ואתם לא בטוחים אם הייתם צריכים לקבל – אפשר לפנות לד"ר שקדי והוא ישתדל לתת מענה מהיר כדי שלא יפוספסו חלונות זמנים חשובים.
3. אם אובחנתם עם בלס פלסי ואתם רוצים חוות דעת שניה כדי לשלול תסמונת רמזי האנט, אפשר גם כן לפנות אליו והוא ישתדל לתת מענה.
4. מתחת למטרייה של ד"ר שקדי נמצאים גם רופאי עיניים, פה ולסת, נוירולוגים וכמובן פיזיותרפיסטים, הכל ברמב"ם, כדי לתת מענה כולל.

מייל ישיר ליצירת קשר עם ד"ר יותם שקדי:
[email protected]

לאתר המרפאה של ד"ר יותם שקדי בבית חולים רמב"ם בחיפה (מרפאה ציבורית)לחצו כאן.

בנוסף למרפאה בבית חולים רמב"ם בחיפה, ד"ר יותם שקדי מקבל גם במרפאה פרטית בהרצליה (שיתוף עם מיכל אנסקי). קישור לאתר המרפאה הפרטית בהרצליה – לחצו כאן.
במרפאה הפרטית בהרצליה עובדות גם הפיזיותרפיסטיות איילת גלקין ויעל וירוב, אשר עברו הכשרות מתקדמות בטיפול באנשים עם שיתוק עצב הפנים. למידע נוסף עליהן ועל ההכשרות אותן עברו בתחום – לחצו כאן.

ד"ר יותם שקדי בראיון טלויזיוני

 

שינוי הנחיות לטיפול בשיתוק פנים
צילום מסך של פוסט מתוך קבוצת הפייסבוק שלנו. הפוסט מתאר את שינוי ההנחיות שבית חולים רמב"ם בחיפה ביצע לאחרונה בכל הקשור למתן תרופה אנטי ויראלית למאובחנים חדשים בפציאליס. השינוי נעשה מתוך העלאת המודעות לכך שישנה קבוצת אנשים עם תסמונת רמזי האנט ללא פריחה אשר באופן מסורתי היו מקבלים טיפול שלא כולל תרופה אנטי ויראלית. קבוצת אנשים זו הם בסיכוי גבוה יותר לנזק עצבי חמור מאשר קבוצת החולים בבלס פלסי. עבור קבוצה זו, טיפול אנטי ויראלי מגדיל את סיכוי ההחלמה. השינוי בהנחיות מבטא את מעבר מטיפול תרופתי "סביר" לטיפול תרופתי יותר אופטימלי עבור קבוצת החולים ברמזי האנט ללא פריחה.

 

 

 

 

תפריט נגישות

התכנים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי. התכנים נועדו להרחבת הידע האישי של הקוראים ואין לראות בהם תחליף להתייעצות עם רופא מומחה או גורם מקצועי מוסמך בתחום הפציאליס. את האתר הקים אילן ליבנה, אשר חלה בעצמו בפציאליס, והחליט לרכז ולהנגיש לקהל הרחב את המידע אותו צבר לאורך מסע השיקום שעבר.